Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Seks in ruil voor presentjes?

Seks in ruil voor presentjes?

Sinds een week of 2 lees ik steeds meer berichten in de media over een opkomend nieuw fenomeen in dating. Het zogeheten sugardating, waar je blijkbaar
    als man de mooiste chicks kan uitzoeken die je willen daten in ruil voor.... ja tja wat dan ook. Sommige bieden hun "gezelschap" aan voor een IPhone (hahaha ff serieus),
    sommige willen hulp met de huur en sommige zijn op zoek naar een Fifty Shades of Grey relatie en willen gedomineerd worden.(door een miljonair als het even kan)
    Nou hoor ik sommige van jullie meteen al denken ja hallo?Oudste baan ter wereld, en prostitutie in de grijze zone.
    Maar het is toch wel mooi om bij stil te staan dan we in een maatschappij leven waar je als lelijke,dikke,verlegen of wat dan ook waardoor je minder populair bent gewoon
    even de mooiste chicks kunt regelen?En dit gewoon vanuit je luie stoel?Niks miljonair zijn,gewoon een modaal inkomen. Ik zeg helemaal toppie en ik ben
    voor deze nieuwe "trend" Half Denemarken schijnt op sugardaters te geilen, en blijkbaar beginnen ze in Nederland ook?Powned heft al over hun geschreven.Ik zeg ik heb nog wel een oude IPhone ergens liggen

Naam:     sugar daddy.jpg
Bekeken:  1065
Groote:   79,3 KB

Geweldige post. Hier vallen de meeste mannen wel in de categorie "Sugar Daddy" :-)

Waar kan ik mij aanmelden

Haha ja toch?Hoe veel oude Iphones heb jij nog liggen? Weet niet of ik hier directe links kan melden maar de site waar over geschreven wordt heet sugardating punt nl. Maar er zijn vast meerdere sites te vinden die het aanbieden. Alleen deze heeft een mega database in Scandinavie. En opkomend in Nederland.

Ik zoek altijd op sex jobs.nl :-) Heerlijk om die verhalen te lezen, beter dan de Viva. Dank internet!

Het is zo makkelijk tegenwoordig
    Nieuwste en makkelijkste vorm van dating.
    Even hengelen vanachter je computer

Zo trouwens iemand de film gezien?Fifty Shades wat een ongelofelijke rukfilm, en niet in de goede zin van het woord

Administrator Retro-Man's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door whoknows Bekijk Berichten
    Zo trouwens iemand de film gezien?Fifty Shades wat een ongelofelijke rukfilm, en niet in de goede zin van het woord
    Zaterdag zag ik heel wat dames naar deze zweepjesfilm gaan. Ik kon niet echt goed zien of ze opgewonden de bioscoop verlieten. Ik denk dat wij planeetmannen veel meer gewend, verwend zijn. Whoknows; je hebt dus niet genoten, misbruik gemaakt van eventueel opgewonden dames :-)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Retro-Man Bekijk Berichten
    Zaterdag zag ik heel wat dames naar deze zweepjesfilm gaan. Ik kon niet echt goed zien of ze opgewonden de bioscoop verlieten. Ik denk dat wij planeetmannen veel meer gewend, verwend zijn. Whoknows; je hebt dus niet genoten, misbruik gemaakt van eventueel opgewonden dames :-)
    Hahaha you know It! Dat is nog makkelijker dan studentes regelen voor een IPhone

Ik geef mijn verschillende vriendinnen af en toe een attentie. Levert veel extra's op!
    $ - GREED IS GOOD - $

Mooi he zoveel reclame en je hoort niet anders over de film 50 Shades! Zo mooi om te zien hoe dit soort processen werken. Net zoals je de Viva wilt kopen in de supermarkt. Op de cover staat altijd wel iets wat met seks (artikel) te maken heeft. En niet alleen bij de Viva :-)

Forum Rechten