Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: Wie is de volgende Utopiaan die Utopia verlaat.

Administrator Retro-Man's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Ik kijk al een tijdje niet meer dus ik weet niet wie wanneer is vertrokken. Ik lees wel dat Paul, de aannemer,die op ziekteverlof is geweest even terugkomt en dan Utopia verlaat. Hij heeft namelijk een blaasverlamming. Paul zal dan niet meer veel te zeiken hebben

Ik volg het zo nu en dan in de krant. Ik hou van korte samenvattingen. Het is echt een zooitje, i love it.

heb je dat filmpje al gezien waaruit blijkt dat ze door de regie worden geinstrueerd wie ze eruit moeten stemmen?

https://www.youtube.com/watch?v=eE39Bx6YRPY#t=17

Ingeschreven
    Feb 2013
    Oudgediende Rienk verlaat Utopia lees ik zojuist op www.telegraaf.nl. Was een leuke alternatieve gast.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Retro-Man Bekijk Berichten
    Oudgediende Rienk verlaat Utopia lees ik zojuist op www.telegraaf.nl. Was een leuke alternatieve gast.
    Rienk was toch wel een van mijn Utopia helden en nu is die weg, ben erg benieuwd hoe die zijn leven vanaf nu weer gaat oppakken, maar dat zullen we wel horen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheGreatSchizo Bekijk Berichten
    Rienk was toch wel een van mijn Utopia helden en nu is die weg, ben erg benieuwd hoe die zijn leven vanaf nu weer gaat oppakken, maar dat zullen we wel horen.
    Voor wie het even gemist had: zwerver Rienk heeft gisteren Utopia verlaten. Utopia, u weet wel dat programma waar wij in het begin heel veel over tikten (dat het gescript was, dat er louter idioten in zaten) maar nu niet meer omdat het eigenlijk niemand echt bleek te boeien. 'Maar Glamorama, waarom er nu dan toch weer over beginnen?' horen we u denken. Dat zit zo. Gisteren was Rienk te gast bij Shownieuws, om te kletsen over zijn vrienden in Utopia, zijn toekomst en zijn homostandpunt. Over dat laatste meldde Rienk dat hij niets tegen homo's heeft, mits ze zich goed wassen. Ok fair enough.
    Info op GlamOrama

Ingeschreven
    Feb 2013
    Billy verlaat Utopia vrijwillig, ze wil met Ruud een toekomst opbouwen. Ruud was een dag eerder weggestemd. Ik wens ze samen veel succes. Binnenkort Utopia maar eens kijken en ik ben benieuwd of ik nog oudgediende zie, herken. Kijken jullie nog naar Utopia?

Nee, kijk niet meer maar volg wel het nieuws erover als er weer een "headline" is. Billy weg, Rienk weg, alle actie weg?

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten