Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 43

Onderwerp: Koffer veilingen op Schiphol

Koffer veilingen op Schiphol

Veilingen zijn de laatste hype op Discovery Channel en National Geographic. Je ziet de laatste tijd ook een tv show die heet "Baggage Battles" In deze uitzendingen zie je een aantal mensen die gevolgd worden die zoek geraakte bagage opkopen op de veiling bij de luchthaven of bij andere organisaties. Deze koffers (niet-geclaimd bagage) worden meestal na een jaar of langer op de veiling gebracht en iedereen kan deze aankopen als je de hoogste bieder bent. Vaak is het een enorme verrassing wat er nu in zo'n koffer ziet omdat je er niet eerst mag inkijken. Het is een lucratieve wereld als je weet waar je op moet letten! Met een kijkje in deze wereld zie je ook meteen dat Nederlanders die ook willen doen en hiervoor zijn er zeker mogelijkheden in Nederland.

Op Schiphol raken duizenden mensen ook hun koffers kwijt en als deze niet geclaimd worden komen ze ook op de veiling terecht. Dit gebeurd 5 keer per jaar en het Amsterdamse veilinghuis "De Eland" biedt regelmatig koffers aan die kan je kopen in een lot van diverse koffers zoals bijvoorbeeld hier gebeurd: http://www.deeland.nl/
    Het is natuurlijk erg interessant als je zo'n 12 koffers in een keer kan kopen (richtprijs is zo'n 200 euro voor zo'n heel lot) en je weet niet wat je koopt maar je kan naast vieze onderbroeken ook nog andere verrassingen tegenkomen. Ik heb hier nog wel een interessant en leuk verhaal over ;-)

Een koffer veiling spreekt natuurlijk wel erg tot de verbeelding omdat je in de privé inhoud van de mensen mag kijken en mag hebben.

De koffers die op Schiphol staan worden al na 3 maanden op de veiling gebracht voor een kofferverkoop. Alles wordt dan per opbod verkocht en de hoogste bieder mag de koffer en inhoud hebben.

Zal ik anders eens een paar container (lot) met koffers kopen en dit filmen voor jullie wat erin zit en deze filmpjes hier online zetten?

Wil je meer informatie over kofferveilingen of kofferverkopen in Nederland laat het mij dan even weten en dan help ik je verder op weg.
    Laatst gewijzigd door TheGreatSchizo; 03-03-14 om 14:48.

Administrator Retro-Man's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Ik doe graag een keer met je mee. Een aantal koffers kopen en dan kijken wat er in zit. Je zult een paar kilo poedersuiker tegenkomen of ........
    Net zo leuk of spannend als een loterij

Wow dit vind ik wel heel erg vet klinken. Ik wil graag wat info Armijn. Dit is ook iets toegankelijker dan het opkopen van garageboxen en huizen
    I have a beard and I'm good at sex.

Administrator Cookie's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Blog Entries
    5
    hahaha, ik doe en ga graag mee die kant op. Filmpje er bij inderdaad, top!
    "Ik ben op een whisky dieet, ik ben al 3 dagen kwijt.."
    MΣC: MSryrWZcjWqFzcwsd5T5FYVB3t8ZdzYPwG
    BTC: 16vKSVfGrrQyGEfCytQSfmP6Bn17Aegxdy

Mooi, zullen we bij de aankomende koffer veiling er gewoon heen gaan met een busje en alles op kopen ;-)

Ik ga er achter aan en kom er op terug. Heb hier ook wel zin in om dit met jullie te doen, wat een lol zullen we hebben als we lopen te graaien tussen de vieze onderbroeken

Ingeschreven
    Feb 2013
    Blog Entries
    5
    Ja ja, dat lijkt me echt een topdagje!

Ingeschreven
    Feb 2013
    Blog Entries
    5
    Kijkdagen 13, 14, 15 en 16 juni 2013 en veiling op 16 juni 2013 bij eerdergenoemde 'De Eland'. Ik zet hem vast in de agenda, leuk!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cookie Bekijk Berichten
    Kijkdagen 13, 14, 15 en 16 juni 2013 en veiling op 16 juni 2013 bij eerdergenoemde 'De Eland'. Ik zet hem vast in de agenda, leuk!
    16 juni een date en zit hem in mijn agenda. Lekker een paar lost opkopen met koffers. Ik heb er zin in. Wie gaan er nog meer mee?

Ja ik doe mee
    I have a beard and I'm good at sex.

We gaan op de bagage veilingen diverse lots kopen en deze gaan we openen en maken van elke koffer een apart filmpje met leuk commentaar voor onze bezoekers. Ben natuurlijk zelf ook erg benieuwd wat er in de koffers zit die we op de veiling gaan scoren op 16 juni.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten