PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoeveel toetsenborden heb jij gesloopt?

ZoneTrooper
17-06-13, 23:30
Dit topic is speciaal gemaakt om er achter te komen hoe veel toetsenborden er gesloopt worden. 123456789/*-++.0. Gelukkig, mijn toetsenbord werkt nog!

Ik was namelijk aan het genieten van een heerlijk glaasje Cuarantay Y tres (Liqour 43), toen mijn iets te enthousiaste duim achter de rand van het glas bleef hangen. Een deel van de inhoud kwam over het numpad heen. Gelukkig werkt dit nog en plakt het niet. Morgenvroeg nog maar even checken.

Mijn broer heeft overigens al drie keer bier over een toetsenbord laten vallen en mijn vriendin gooit ook graag haar drinken in een laptop.

Hoe zit het met jullie?

TheGreatSchizo
18-06-13, 00:04
Ik ben super voorzichtig als het om toetsenborden gaat. Heb ik een keer midden in een pokertoernooi (laatste 3) een vol glas Coca Cola er overheen gegooid en mijn hele toernooi verkloot. Mij voorgenomen dat dit geen 2de keer meer voor zal komen.

Retro-Man
18-06-13, 16:10
Morgenvroeg nog maar even checken. Doet ie het nog? 1 keer in mijn leven een glas water over een toetsenbord gehad. Even laten drogen en hij deed het weer. Ik verslijt meer muizen dan toetsenborden.

Jackass
23-06-13, 21:47
Een toetsenbord gaat bij mij maar even mee, ik ben een beetje lomp en de meeste toetsen borden zijn kut, kwalitatief uitermate treurig.

RigTong
24-06-13, 10:31
Tja, ik heb nog nooit een desktop gehad thuis. Doe alles op laptop en ipads.
En op het werk sneuvelt er wel eens wat, want je bent een olieboer of niet.
Image is everything.