PDA

Bekijk Volledige Versie : De allerslechtste echtgenoot van Nederland

Retro-Man
16-04-13, 19:16
Dinsdag 16 april zijn we weer een nieuwe spraakmakende tv-serie rijker, namelijk: De allerslechtste echtgenoot van Nederland.

In De Allerslechtste Echtgenoot Van Nederland proberen acht stellen hun relatie te redden. Ze worden blootgesteld aan verleidelijke proeven en lastige situaties om haarfijn te laten zien hoe ze als echtgenoot functioneren. De jury bestaat uit Goedele Liekens (seksuoloog/ psycholoog), Bram Bakker (psychiater), Marja Middeldorp (autoriteit op het gebied van huishoudorganisatie) en Steven Pont (ontwikkelingspsycholoog). Onder hun begeleiding werken de stellen aan hun relatie. De man die zich gedurende de serie het best ontwikkelt tot een betere echtgenoot, wint samen met zijn vrouw een tweede huwelijksreis naar een paradijselijk oord.

Bron: www.bnn.nl

http://youtu.be/zQVMmqDFaBU

Even kijken of wij planeetmannen van deze serie iets kunnen (af)leren :confused:

Jackass
16-04-13, 19:54
Wat een watjes en wat een zeikwijven. Daar wil je toch niet mee getrouwd zijn.

TheGreatSchizo
26-04-13, 15:14
Ik heb een halve aflevering gezien en kon het niet meer aanzien. Wie is de allerslechtste auto rijder vond ik een stuk leuker om naar te kijken.

BromBeer
27-04-13, 11:02
Daarom heb ik geen zeikwijf. Serie bevestigd dit maar al te goed! Vrouwen zeuren en het is bijna nooit goed.